Публічний договір
ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)
про надання телекомунікаційних послуг
м. Помічна
Фізична особа-підприємець Таньков Олександр Олександрович, яка діє у відповідності до рішення Національної комісії з питань державного регулювання у сфері зв’язку та інформатизації України №545 від 23.10.2018р., і внесена до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, надалі за текстом «Оператор», пропонує будь-якій фізичній особі, надалі Абонент, отримати телекомунікаційні послуги, які передбачені цим Договором.
Цей Договір та терміни, які вживаються в ньому, розроблені відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Законів України “Про телекомунікації”, “Про захист прав споживачів”, Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 р. № 295 (далі — Правила), Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг, затверджених рішенням Національної комісії щодо здійснення державного регулювання у сфері зв’язку та інформатизації від 29.11.2012года № 624, інших нормативно-правових актів у сфері телекомунікацій.
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Визначення термінів:
Публічна оферта - пропозиція Оператора (викладена на Сайті Оператора), адресована невизначеному колу фізичних осіб, укласти договір на визначених умовах.
Договір - договір про надання телекомунікаційних послуг, укладений між Оператором та Абонентом на умовах Публічної оферти в момент Акцепту Абонентом її умов.
Акцепт - повне та безумовне, беззастережне прийняття Абонентом умов Публічної оферти та Правил. Порядок Акцепту визначений статтею 2 цього Договору.
Абонент - споживач телекомунікаційних послуг, що отримує телекомунікаційні послуги на умовах цього Договору, яким передбачається підключення до Телекомунікаційної мережі Кінцевого обладнання, що перебуває у його власності або користуванні.
Кінцеве обладнання - встановлене у Абонента обладнання (маршрутизатор, комп’ютер тощо), необхідне для отримання Послуги та призначене для з’єднання з пунктом закінчення телекомунікаційної мережі з метою забезпечення доступу до телекомунікаційних послуг з доступу до Інтернет. Кінцеве обладнання Абонента повинно мати виданий в установленому порядку документ про підтвердження відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій та/або використання радіочастотного ресурсу та бути включеним до переліку технічних засобів, що можуть застосовуватися в телекомунікаційних мережах, або Реєстру радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, що можуть застосовуватись на території України.
Мережевий ідентифікатор - індивідуальний набір цифр та/або символів, присвоєний Кінцевому обладнанню Абонента в Телекомунікаційній мережі/Інтернеті.
Логін - один з Ідентифікаторів доступу, що надається Абоненту при реєстрації і однозначно ідентифікує його в Мережі.
IP-адреса Абонента — динамічна або статична адреса Абонента, що використовується для передавання даних Абонентом через Телекомунікаційну мережу Оператора.
Cайт Оператора - офіційна веб-сторінка Оператора в мережі Інтернет, яка знаходиться за адресою: www.phaeton.net.ua, та є основним джерелом інформування Абонентів.
Особистий кабінет - електронний інтерфейс керування Послугами, доступ до якого Абонент здійснює за допомогою Ідентифікаторів доступу та може змінювати тарифні плани та параметри Послуги, отримувати інформацію про обсяги отриманих Послуг і самостійно замовляти Послуги.
Прейскурант – систематизований збірник Тарифних пакетів та Послуг, що можуть надаватися в Мережі і які розміщені на Інтернет-сайті Оператора: www.phaeton.net.ua
Тарифний план або Тариф - сукупність пропозицій, запропонованих Абоненту Оператором, щодо вартості, умов та обсягу надання певних Послуг.
Телекомунікаційна мережа - сукупність майна і споруд зв’язку Оператора, об’єднаних у єдиному технологічному процесі для надання Абонентам телекомунікаційних послуг. Телекомунікаційна послуга (послуга) - продукт діяльності Оператора, спрямований на задоволення потреб споживачів у сфері телекомунікацій.
Послуга з доступу до Інтернет - забезпечення можливості з’єднання Кінцевого обладнання Абонента з Інтернетом (забезпечення можливості доступу до інформаційних і комунікаційних ресурсів Інтернет), включаючи послуги передачі даних, послуги електронної пошти та інші послуги з використанням Телекомунікаційної мережі.
INTERNET або Інтернет - всесвітня інформаційна система загального доступу, а саме – сукупність телекомунікаційних мереж та засобів для накопичення, обробки, зберігання та передавання даних, яка логічно зв’язана глобальним адресним простором та базується на Інтернет-протоколі, визначеному міжнародними стандартами.
Партнери Оператора — контент-провайдери, платіжні системи та т.п.
Розрахунковий період - період, який дорівнює 30 (тридцяти) календарним дням, протягом якого Сторони здійснюють виконання цього Договору.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Предметом Договору є надання Оператором Абоненту Послуг у відповідності до діючих Тарифів або Тарифних планів, на умовах даного Договору.
2.2. Оператор, діючи відповідно Договору надає, а Абонент сплачує та приймає виконані роботи і надані Послуги.
3. ПОРЯДОК УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ
3.1. Цей Договір укладається шляхом Акцепту (приєднання) Абонента до цього Договору наступним чином:
- Абоненти, які раніше отримували Послуги від Оператора на підставі письмового договору, приєднуються до цього Договору шляхом оплати Послуг Оператора та/або шляхом продовження користування Послугами Оператора. Такими діями Абонент також підтверджує актуальність наданої раніше Оператору інформації про себе;
- Абоненти, які вперше звертаються за наданням Послуг до Оператора, приєднуються до цього Договору шляхом надання Оператору заповненої та підписаної Заяви про приєднання до цього Договору, яка, після її отримання Оператором, стає невід’ємною частиною цього Договору, та підтверджується шляхом оплати Послуг Оператора. Заява про приєднання до Договору заповнюється у письмовій формі і подається Оператору в офісі Оператора або представнику Оператора під час підключення Кінцевого обладнання Абонента до телекомунікаційної мережі.
3.2. Місце надання Послуг повинно знаходитись в зоні покриття Мережі. Абонент повинен мати комп’ютер (або інший пристрій), що має можливість підключення до мережі Інтернет і в якому у повному обсязі реалізована підтримка сімейства протоколів TCP/IP та підтримується мережний протокол передачі кадрів PPPoE.
3.3. Абонент, який вчинив зазначені вище дії та приєднався до цього Договору, цим підтверджує, що він ознайомлений та погоджується з умовами цього Договору.
3.4. Договір не може бути укладеним, або не набере чинності, якщо: - не виконуються технічні умови підключення (відсутня можливість підключення);
- вік Абонента (фізичної особи) менше 18 років, або він у судовому порядку визнаний недієздатним (обмежено дієздатним);
- Абонент не виконує вимог Оператора з надання інформації про себе в обсязі, передбаченому цим Договором, або надав недостовірну інформацію;
- Абонент не зробив необхідних платежів, або кошти не надійшли на поточний рахунок Оператора.
3.5. Якщо Абонент не підключений до Мережі – Оператора здійснює підключення протягом 10 робочих днів з моменту отримання підтвердження оплати і набуття чинності Договору та виконує стандартний обсяг робіт згідно Тарифів. Підключення здійснюється шляхом проведення від технічного майданчика Мережі до кінцевого обладнання Абонента абонентської лінії.
3.6. У разі відмови Абонента від підключення (якщо роботи з підключення ще не виконувались) Оператор, на основі одержання відповідного письмового прохання від Абонента, повертає сплачені кошти на особовий рахунок Абонента, відкритий у будь-якому українському банку. Після цього Договір вважається розірваним.
3.7. З моменту оплати Послуг фізична особа автоматично приймає умови цього Договору, і даний Договір вважається укладеним без його підписання в кожному окремому випадку. Датою укладання даного Договору в цьому випадку є дата оплати Послуг, що була зроблена після публікації цього Договору.
3.8. Фізична особа, що здійснила акцепт (прийняття) умов даного Договору, іменується Абонент.
4. ТЕХНІЧНІ УМОВИ НАДАННЯ ПОСЛУГ
4.1. Умови надання Послуг:
- Замовлення Абонентом Послуг в зоні надання Оператором таких Послуг і наявність у Оператора технічної можливості надання Абоненту Послуг;
- Укладення Абонентом з Оператором цього Договору;
- Використання Абонентом для отримання Послуг налаштованого Кінцевого обладнання та програмного забезпечення;
- Замовлення Абонентом Послуг;
- Оплата Абонентом Послуг Оператора;
- Реєстрація Абонента в мережі із використанням Мережевих ідентифікаторів Абонента.
4.2. Оператор розпочинає надання Послуг Абоненту після виконання Абонентом умов надання Послуг, підключення Кінцевого обладнання Абонента до обладнання Оператора, надання Мережевих ідентифікаторів Абоненту.
5. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ОПЕРАТОРА
5.1. Оператор зобов’язаний: - надавати Абоненту Послуги цілодобово сім днів на тиждень протягом дії Договору;
- надати послуги за встановленими значеннями показників якості відповідно до нормативних документів у сфері телекомунікацій, та умов надання послуг з дотриманням вимог Правил та інших актів законодавства;
- усувати пошкодження Мережі протягом 5 робочих днів з моменту повідомлення Абонентом про пошкодження (якщо такі пошкодження не потребують більш тривалого часу їх усунення). Усунення несправностей здійснюється за умови, що у Абонента, який повідомив Оператора про несправність, на момент повідомлення були кошти на своєму особовому рахунку. У будь якому випадку Оператор має докласти усіх зусиль для усунення пошкоджень у якнайменший період часу.
- попереджати споживачів про скорочення переліку послуг, тимчасове припинення або припинення надання послуг, відключення їх кінцевого обладнання від мережі у випадках і порядку, встановлених Договором;
- забезпечувати правильність обліку та застосування Тарифних планів до наданих Послуг;
- забезпечити консультаційно-інформаційну та технічну підтримку Абонента з питань надання послуг по електронній пошті та за телефонами Оператора;
- розглядати скарги та заяви Абонента протягом місяця з моменту звернення Абонента. Відомості про контактні телефони, поштові та електронні адреси, за якими Абонент може звернутися з питань надання Послуг зазначені у цьому Договорі та на Сайті Оператора: www.phaeton.net.ua .
- на вимогу Абонента надавати інформацію про умови та порядок надання основних і додаткових послуг, про систему і порядок оплати;
- вживати заходів відповідно до чинного Законодавства України щодо забезпечення таємниці інформації, що передається телекомунікаційним способом та конфіденційної інформації про абонентів і послуги, які вони отримують.
5.2. Оператор має право:
- проводити дії передбачені умовами даного Договору;
- змінювати вартість і параметри тарифних пакетів за основну та додаткову Послугу у разі збільшення її собівартості, зміни законодавства України про оподаткування та/або зміни цінової кон’юнктури ринку подібних послуг, зміни валютного курсу, тощо;
- припинити/призупинити надання Абоненту Послуг при недотриманні ним умов Договору. Призупинити надання замовлених Абонентом Послуг при недостатньому авансу на його особовому рахунку і розірвати Договір в односторонньому порядку без попереднього попередження Абонента, якщо Абонент не вчинить поповнення свого особового рахунку протягом 10 днів;
- припинити/призупинити надання Послуг при використанні Абонентом на комерційній основі або у інший спосіб, ніж це передбачено Договором, Тарифами та/або Умовами, свого Кінцевого обладнання в тому числі й для надання Послуг третім особам тощо;
- залишити за собою право на проведення позачергових робіт по модернізації і/або поліпшенню працездатності мережі, що призводять до тимчасової відсутності зв’язку на період не більше 15% експлуатаційного часу. Перерва в наданні Послуг понад 15%, компенсується відповідно до умов даного Договору;
- скоротити перелік, припинити (повністю або тимчасово) надання Послуг відповідно до Закону України “Про телекомунікації” та Правил або внаслідок припинення діяльності;
- не підключати та/або відключати підключеного до телекомунікаційної мережі кінцевого обладнання споживача у разі відсутності документів про підтвердження його відповідності вимогам нормативних документів у сфері телекомунікацій, а також в інших випадках, визначених законодавством;
- у разі виявлення нетипового навантаження на телекомунікаційну мережу Оператора, завданої Абонентом або вірусними програмами і різкого зростання трафіка Абонента, обмежити обсяг Послуг, які він надає Абоненту до з’ясування обставин, які викликали нетипове навантаження на телекомунікаційну мережу або появу нетипового трафіку і призупинити надання телекомунікаційної послуги;
- змінювати мережеві ідентифікатори та ідентифікатори доступу (логін і пароль) Абонента з технічних причин і з причини підвищення рівня безпеки, попередньо повідомивши про це Абонента не пізніше, ніж за 7 днів в Особистому кабінеті або на офіційному сайті: www.phaeton.net.ua ;
- відмовити в задоволені скарг (заяв, претензій) Абонента, пов’язаних з наданням Послуг, якщо порушення вимог Договору виникли з вини Абонента або з вини третіх осіб.
6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ АБОНЕНТА
6.1. Абонент зобов’язується:
- Надати достовірні відомості при здійсненні реєстрації, а також вчасно інформувати про їх зміну. Під зміною розуміється виправлення помилок, зміна прізвища, контактних даних, Тарифного плану або МАС-адреси обладнання. Зміна однієї фізичної особи на іншу, або зміна Місця надання Послуг не допускається, в такому випадку Абоненту необхідно заключати додатковий (або новий) Договір;
- Узгодити з власниками (співвласниками) приміщення, у якому буде здійснено підключення кінцевого обладнання Абонента, проведення Оператором кабелів та здійснення робіт з підключення; - Користуватися послугами відповідно до умов даного Договору;
- Своєчасно сплачувати плату за послуги, згідно з встановленим у Договорі порядком розрахунків;
- Терміново повідомляти про будь-які збої або погіршення якості в роботі Послуг. Надавати Оператору (його представникам або працівникам) вільний доступ до Місця надання Послуг, кінцевого обладнання та Мережі, яка потребує перевірки та/або ремонту;
- При здійсненні будь-яких дій, пов’язаних з виконанням умов даного Договору, у тому числі при оплаті послуг, обов’язково вказувати особистий рахунок або ідентифікатори доступу; - Не передавати, або продавати свої права, обов’язки і Послуги за даним Договором третім особам, без письмової згоди Оператора;
- Використовувати Послуги виключно на території приміщення, вказаного при реєстрації як Місце надання Послуг. У іншому випадку необхідна письмова згода Оператора;
- При зміні реквізитів (MAC-адреса та ін.), що ідентифікують комп’ютер або телекомунікаційний пристрій Абонента в Мережі, попередньо повідомляти Оператора. Самостійна зміна IP-адреси без попереднього узгодження з Оператором категорично забороняється;
- При підключенні до Абонентської лінії будь-якого іншого пристрою (роутер і т.п.) окрім комп’ютера обов’язково повідомляти про це і узгоджувати його налаштування з Оператором; - самостійно відстежувати зміни, пов’язані з реалізацією Договору та Прейскуранта шляхом регулярного перегляду інформації на Інтернет-сайті www.phaeton.net.ua;
- При прийнятті акцепту ознайомиться з умовами договору і Тарифними пакетами. Своїм акцептом договору Абонент підтверджує, що йому зрозумілі його умови, і він згоден дотримуватися і виконувати їх;
- використовувати Кінцеве обладнання, яке має сертифікат відповідності;
- Тримати в таємниці всі мережні реквізити (логіни і паролі), виділені Оператором;
- Не рідше ніж 1 раз в 5 днів відвідувати сайт www.phaeton.net.ua і Особистий кабінет для ознайомлення з публікаціями Оператора щодо нових Послуг і Тарифів, змін до діючих послуг і тарифів;
6.2. Абонент має право:
- На своєчасне отримання послуг Оператора відповідно до Тарифного пакету на умовах Договору;
- При користуванні Послугами змінювати Тарифні пакети, відповідно діючого Прейскуранту і умов даного Договору;
- Отримувати від Оператора інформацію про спожиті послуги за допомогою Особистого кабінету;
- Письмово повідомляти Оператора про будь-які претензії, пов’язані з отриманням Послуг;
- Отримувати від Оператора інформацію про основні і додаткові Послуги на сайті Оператора або в Особистому кабінеті Абонента;
- Відмовитися від подальшого користування Послугами та розірвати Договір у порядку, визначеному даним Договором;
- За наявності вини Оператора, вимагати від Оператора несплати абонентної плати за весь час пошкодження Мереж та технічних засобів, що призвели до тимчасового припинення надання послуг у разі порушення Оператором граничних строків усунення пошкодження, які виникли не з вини Абонента, з дати реєстрації Провайдером відповідної заяви (усної чи письмової).
7. ОБМЕЖЕННЯ ПРИ КОРИСТУВАННІ ПОСЛУГАМИ
7.1. Надання Послуг здійснюється на умовах 100% передоплати за Розрахунковий період, яка здійснюється не менш ніж за 5 (п’ять) робочих днів до початку відповідного Розрахункового періоду в національній валюті згідно Тарифів Оператора.
7.2. Після відповідного поповнення Абонентом свого особового абонентського рахунку Оператор відновлює/продовжує надання послуг у повному обсязі.
7.3. При користуванні Послугами забороняється:
- Вчиняти будь-які дії, здійснення або замах на здійснення яких передбачає встановлену в Україні кримінальну, адміністративну або майнову відповідальність;
- Обмежувати іншим Абонентам доступ до Мережі або перешкоджати іншим Абонентам користуватися Послугами;
- Розсилати спам;
- Проводити самовільне (несанкціоноване) проникнення в будь-які програми, бази даних та інші складові програмні елементи Мережі, комп’ютерні системи та/або програм чи інтернет-ресурсів будь-яких інших осіб. Робити спроби до отримання несанкціонованого доступу до будь-яких комп’ютерів в Мережі, рахунків інших Абонентів;
- Абонент не має права збирати або робити спроби до збору особистих відомостей, що мають відношення до інших Абонентів;
- Встановлювати без попереднього узгодження на підключеному до Мережі обладнанні будь-які інші програми та сервіси, до яких можуть звертатися інші пристрої і комп’ютери Мережі або іншої телекомунікаційної мережі;
- Здійснювати будь-які дії, які тягнуть за собою порушення роботи обладнання, програмного забезпечення чи інтернет-ресурсів Оператора, або будь-яких інших осіб. Особливо, якщо це дії, здійснення або замах на здійснення яких передбачає встановлену в Україні кримінальну або адміністративну відповідальність;
- Використовувати Послугу для здійснення дій, що посягають на ділову репутацію, честь та гідність громадян, або на ділову репутацію організацій, особливо якщо такі дії викликають скарги;
- Порушувати правила використання будь-яких ресурсів Мережі Інтернет, встановлених власниками цих ресурсів. Якщо Абонент не згоден з правилами використання будь-якого ресурсу, він повинен негайно відмовитися від його використання.
8. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
8.1. Оплата Послуг Оператора здійснюється Абонентом завчасно методом авансових платежів.
8.2. Ціни в Тарифах визначаються в гривнях. Оплата Послуг проводиться в гривнях.
8.3. Дата фактичного надходження коштів від Абонента на розрахунковий рахунок Оператора є моментом оплати Послуг.
8.4. Одержання Оператором платежу від Абонента відображається на його особовому рахунку збільшенням балансу. Надання Послуг Абонентові відображається на його особовому рахунку зменшенням балансу на вартість наданих Послуг.
8.5. Абонент зобов’язаний самостійно слідкувати за балансом особового рахунку за допомогою Особистого кабінету та проводити авансові платежі таким чином, щоб баланс його особового рахунку залишався позитивним у будь-який момент дії даного Договору та був достатнім для списання коштів на перше число розрахункового періоду. 8.6. Абоненти можуть здійснювати оплату Послуг за допомогою платіжних терміналів, платіжних Інтернет-систем та у відділеннях банків. 8.7. При здійснені платежів Абонент обов’язково має вказувати свій особовий рахунок і самостійно відповідає за правильність здійснених ним платежів. Суми, помилково зараховані Абонентом на інші рахунки, Оператором не компенсуються.
8.8. У випадку, наявності у Абонента заборгованості перед Оператором, Оператор має право без попередження і на власний розсуд обмежувати обсяги і технічні параметри Послуги або припиняти надання Послуги, до моменту погашення заборгованості.
8.9. Абонент має право вибирати тарифні плани, тарифи на послуги, які встановлюються Оператором та отримати інформацію про зміну тарифів на надання послуги.
8.10. Невикористання замовлених Послуг Абонентом не може бути підставою для їх несплати.
8.11. Облік обсягу спожитих послуг (трафіка) здійснюється за допомогою засобів Оператора. Укладаючи цей Договір, Абонент визнає, що він згоден визнавати цілком вірні дані Оператора щодо обсягу спожитих послуг. Сторони домовились, що застосування Абонентом власних засобів обліку обсягів отриманих Послуг не відбуватиметься.
8.12. У разі дострокового розірвання Договору, який був укладений під час проведення Оператором маркетингових акцій (у тому числі підключення за акційними тарифами) Абонент зобов’язаний компенсувати Оператору вартість витратних матеріалів, виконаних робіт, обладнання, які були використані для підключення Кінцевого обладнання до мережі Оператора та забезпечення надання послуг Абоненту.
9. ТАРИФНА ПОЛІТИКА
9.1. Тарифні плани передбачають різні умови надання Послуги, такі як: - ціна; - коло Абонентів, для яких доступні такі Тарифні плани; - територія дії Тарифу; - різні умови отримання Послуг.
9.2. Тарифні плани можуть бути строковими та безстроковими. Строковим Тарифним планом є такий, у якому прямо вказано його термін дії. Усі інші є безстроковими.
9.3. Тарифні плани можуть бути змінені, або скасовані за умови здійснення повідомлення Абонентів не менше, ніж за 7 (сім) днів до дати такої зміни або скасування на Інтернет-сайті: www.phaeton.net.ua
9.4. Оператор має право встановлювати розмір одиниці тарифікації своїх послуг і порядок розрахунку неповної одиниці тарифікації. Одиниця тарифікації вказується у кожному конкретному Тарифному плані.
9.5. Якщо у Тарифному плані вказано суму щомісячного платежу (абонплати), то з особового рахунку Абонента в перший день місяця знімається місячна абонплата.
9.6. Тарифні плани можуть передбачати можливість платної або безоплатної зміни одного Тарифного плану на інший.
9.7. Для зміни тарифного плану Абонент надає Оператору письмову заяву (або заяву у вигляді електронного листа, надісланого з електронної адреси вказаної при реєстрації або через Особистий кабінет), в якій зазначає новий обраний тарифний план. Зміна тарифного плану відбудеться з першого числа нового календарного місяця. У випадку зміни тарифного плану на пакет з більшою місячною абонплатою можлива зміна тарифного плану у поточному календарному місяці. У разі зміни тарифного плану на особовому рахунку Абонента повинна бути сума не менша за абонплату нового тарифного плану.
9.8. В тарифах вказано максимально можливі швидкості доставки інформації до абонента, фактична швидкість доступу може відрізнятись і залежати від швидкості кінцевих ресурсів, маршрутизації даних та обладнання абонента.
10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ
10.1. За неналежне виконання або невиконання умов Договору Сторони несуть відповідальність відповідно до умов Договору та/або чинного законодавства.
10.2. Сторони не несуть відповідальності за непрямі збитки та втрачену вигоду.
10.3. Оператор не несе відповідальність, пов’язані із збереженням конфіденційної інформації, що знаходиться на обладнанні Абонента, та за працездатність самого обладнання.
10.4. Оператор не дає гарантій того, що будь-яка інформація або дані, що пересилаються за допомогою Послуги не містять віруси, або інші небажані компоненти. Оператор не несе відповідальності за негативні для Абонента наслідки спричинені такими небажаними компонентами, або змістом отриманої інформації.
10.5. Оператор не несе юридичну, матеріальну або іншу відповідальність за використання Абонентом платних послуг інших організацій, до яких він дістав доступ за допомогою отримання Послуг Оператора.
10.6. Трафік вважається прийнятим або відправленим, якщо його зафіксовано мережевим обладнанням Оператора. Оператор не несе відповідальності за недоставлену частину зафіксованого трафіку до Абонента або його адресата, якщо недоставлена частина обумовлена незалежними від Оператора причинами, зокрема недостатньою пропускною спроможністю адресата або транзитного Оператора/Провайдера, фільтрацією трафіку з боку Абонента, адресата або транзитного Оператора/Провайдера, чи помилками, зробленими Абонентом.
10.7. Оператор несе відповідальність за утримання у справному стані Абонентської лінії поза межами квартири або приватного житлового будинку Абонента починаючи з загальних інженерних споруд (будинкових стояків, розподільчих щитків, опор лінії електромереж). Абонент несе відповідальність за утримання у справному стані Абонентської лінії на території квартири (приватного житлового будинку) Абонента до початку загальних інженерних споруд (будинкових стояків, розподільчих щитків, опор лінії електромереж).
10.8. Оператор відповідає за збиток, понесений Абонентом, тільки якщо доведена пряма провина самого Оператора, в розмірі, пропорційному сумі абонентської платні за період простою якщо він тривав понад 15% експлуатаційного часу у звітному періоді. Ні за яких обставин відповідальність Оператора, уразі збитків або втратах, не перевищуватиме суму, що виплачується Абонентом як абонентська плата за календарний місяць.
11. СТРОК ДІЇ, ЗМІНА Й РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ
11.1. З моменту отримання Оператором заявки від Абонента та оплати послуг, Договір вважається укладеним без його подальшого підписання Сторонами. Заявка Абонентом подається в письмовій або усній формі.
11.2. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою із Сторін у порядку, встановленому цим Договором.
11.3. За взаємною згодою Сторони можуть підписувати доповнення й зміни до цього Договору, якщо такі зміни прийняті по взаємному узгодженню, оформлені письмово и підписані Сторонами.
11.4. Оператор має право на одностороннє внесення змін в даний Договір та/або Прейскурант, з обов’язковим повідомленням про це Абонентів на Інтернет-сайті www.phaeton.net.ua та/або Особовому кабінеті не менше ніж за 7 (сім) днів. У разі незгоди Абонента зі змінами, внесеними до Договору, такий Абонент зобов’язаний розірвати Договір у тижневий термін з моменту, коли він дізнався чи міг дізнатися про зміну Договору. Не розірвання Договору та продовження користування Послугами свідчить про згоду Абонента з внесеними до Договору змінами.
11.5. Договір може бути розірвано будь-якою зі Сторін в односторонньому порядку лише у випадках, передбачених цим розділом.
11.6. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Абонента у наступних випадках:
- Незгоди зі зміною Оператором тарифу Абонента. Дане право Абонент може реалізувати протягом 7 днів з моменту коли він дізнався або міг дізнатися про зміну тарифу. - Відсутності потреби у подальшому користуванні Послугами, за умови, що кошти на особовому рахунку відсутні.
- Про бажання розірвати Договір (від’єднатися від Мережі і припинити користування Послугами) Абонент повинен повідомити Оператора письмово, з зазначенням причин розірвання. У письмовому повідомленні Абонент може вказати бажану дату розірвання Договору.
- У випадку, якщо у Абонента, що бажає розірвати Договір, на особовому рахунку залишаються кошти, такий Договір може бути розірваний лише за згодою Сторін з обов’язковим підписанням угоди про розірвання, у якій зазначається строк повернення грошей Абоненту після розірвання Договору. Оператор, повертає відповідний залишок коштів на розрахунковий рахунок Абонента, відкритий у будь-якому українському банку.
11.7. В односторонньому порядку Договір може бути розірваний з ініціативи Оператор у кожному з наступних випадків:
- У разі, якщо Оператор виявить, що дані, які йому повідомив Абонент при реєстрації, є неправдивими або якщо виявиться, що власники приміщення, у якому здійснене підключення Послуги не надавали своєї згоди на підключення Послуг. У такому випадку Оператор повинен попередити Абонента про розірвання Договору щонайменше за 7 (сім) днів до дати розірвання.
- У разі порушення Абонентом обмежень у користуванні Послугами, що передбачені п. 7.3. При цьому, Оператор повинен попередити Абонента про розірвання Договору щонайменше за 1 день до розірвання. За своїм розсудом Оператор може встановити у попередженні про розірвання Договору строк усунення порушень. У такому випадку, при не усуненні Абонентом вчинених порушень, Договір вважатиметься припиненим у вказаний у попередженні строк. - З інших підстав, передбачених у законодавстві України.
11.8. Про розірвання Договору з підстав, передбачених п.11.6. Оператор, на власний вибір: письмово, шляхом повідомлення у Особистому кабінеті, або іншим чином повідомляє Абонента.
11.9. Після розірвання Договору Оператор може здійснити демонтаж абонентської лінії.
12. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
12.1. Провайдер не несе відповідальності перед Абонентом за невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за цим Договором у випадку виникнення обставин, що виникли поза волі й бажання Провайдера і які не можна було передбачати або уникнути, включаючи: укази або постанови органів державної влади, що обмежують діяльність Провайдера по наданню Послуг; громадські заворушення, епідемії, блокади, ембарго; землетруси, повені, урагани, відключення електроживлення, пожежі або інші стихійні лиха; оголошену або фактичну війну; навмисні або ненавмисні дії третіх осіб, що призвели до непрацездатності устаткування або неможливості якісного надання своїх Послуг.
12.2. Виникнення обставини непереборної сили продовжує строки виконання зобов’язань на період, який дорівнює строку дії такої обставини.
13. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ, КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ТА БЕЗПЕКА
13.1. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.07.2010р. Абонент дає згоду на обробку його персональних даних.
13.2. Згода на обробку персональних даних Абонента, вказане в п. 13.1. цього Договору, діє протягом дії Договору та протягом п’яти наступних років після припинення його дії.
13.3. Приєднуючись до цього Договору Абонент підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлених Законом України «Про захист персональних даних», мету збору даних і про те, що його персональні дані передаються Оператору з метою виконання зобов’язань сторін за цього Договору, зокрема, з метою надання, отримання та здійснення розрахунків за послуги, що надаються за цим Договором.
13.4. Приєднуючись до цього Договору Абонент дає згоду на те, що Оператор має право надати доступ і передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень, не змінюючи при цьому мети їх обробки, зазначеної в п. 13.1. цього Договору.
13.5. Підписуючи цей Договір Замовник підтверджує, що йому відомий і зрозумілий сенс його прав як суб’єкта персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
13.6. Інформація Абонента, що міститься у Договорі, є конфіденційною і не підлягає розголошенню третім особам, крім випадків, передбачених чинним законодавством України.
13.7. Оператор рекомендує Абоненту використовувати ліцензійне програмне забезпечення, зокрема ліцензійні антивірусні програми, та регулярно їх оновлювати, щоб запобігти неправильній роботі комп’ютерного обладнання та зараженню його вірусами. При зараженні комп’ютерного обладнання Абонента трафік може значно збільшитися, Оператор в такому випадку не несе ніякої відповідальності та весь трафік підлягає оплаті.
13.8. Абонент надає право Оператору для забезпечення безпеки в мережі, або при отриманні скарг від Абонентів, перевіряти інформацію, що отримується та/або пересилається Абонентом, при цьому отримана інформація не може передаватися третім особам, за виключенням випадків встановлених законодавством.
13.9. Абонент несе відповідальність стосовно того, що Абонент та/або особи, які мають доступ до комп’ютерів проінструктовані щодо заходів безпеки при роботі з обладнанням, пожежної безпеки та щодо надання першої невідкладної медичної допомоги.
13.10. Абоненту забороняється: - користуватися обладнанням без заземлення; - підключати мережевий кабель до джерел електричної напруги; - залишати працююче обладнання без нагляду. Відповідальність за порушення цих заборон покладається на Абонента.
14. ІНШІ УМОВИ ДОГОВОРУ
14.1. Умови даного Договору дійсні для всіх Абонентів. Зміна умов Договору відносно окремого Абонента (додаткова відповідальність Оператора за якість послуг, додаткові послуги для Абонента та ін.) повинні бути оформлені письмово у вигляді окремих договорів або додаткових угод до даного Договору.
14.2. Суперечки за даним Договором вирішуються шляхом переговорів. У випадку неможливості їхнього врегулювання Сторони звертаються в суд відповідно до діючого законодавства України.
14.3. Договір залишається чинним у випадку зміни реквізитів Сторін, зміни їхніх установчих документів, включаючи, але не обмежуючись, зміною власника, організаційно-правової форми та інше. У випадку зміни реквізитів Сторони зобов’язані в 20-денний строк повідомити про це один одного.
15. РЕКВІЗИТИ ОПЕРАТОРА
Фізична особа-підприємець Таньков Олександр Олександрович,
Місцезнаходження та поштова адреса: 27030, місто Помічна, провулок Макаренка, будинок № 6
Адреса Сайту Оператора: www.phaeton.net.ua
Телефони: +38(095) 888-04-10
E-mail: info@phaeton.net.ua
Код отримувача: 2895408813 Оператора включено до Реєстру операторів телекомунікацій за номером 7127 (відповідно до Рішення НКРЗІ № 545 від 23.10.2018р)
Банківські реквізити:
IBAN: UA79 305299 00000 26004035103722
Назва банку: КIРОВОГРАДСЬКЕ РУ АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
Податковий статус: Платник єдиного податку, III група